Proč hrajeme
VYCHOVÁVEJME SVÉ DĚTI, JEN TAK UDRŽÍME TUTO ZEMI.
Tím, že děti hrají v RETROMĚSTEČKU... tuto bojovku, pohybují se v různých odvětvích. Učíme je rovněž bojovat za tým, v tomto případě za rodinu. Nejen proto, že výhry jsou vždy rodinné, ale i samotná účast členů rodiny či doprovodu může být poradcem hráči. Mimo různorodých stanovišť tématicky navazujeme na aktuální výročí a dějiny naší vlasti. V neposlední řadě takto strávený víkend může dítěti ukázat i na bezva čas strávený bez tolik populárních mobilů a elektroniky.
Tím, že děti hrají v RETROMĚSTEČKU... tuto bojovku, pohybují se v různých odvětvích. Učíme je rovněž bojovat za tým, v tomto případě za rodinu. Nejen proto, že výhry jsou vždy rodinné, ale i samotná účast členů rodiny či doprovodu může být poradcem hráči. Mimo různorodých stanovišť tématicky navazujeme na aktuální výročí a dějiny naší vlasti. V neposlední řadě takto strávený víkend může dítěti ukázat i na bezva čas strávený bez tolik populárních mobilů a elektroniky.
Zajímavě na toto téma po kliknutí na tyto odkazy:
- Český rozhlas / Tolerantní výchova ničí dětem hodnoty. Jsou nezvladatelné, zlé a ničeho si neváží
- Český rozhlas / Bez tabletu se vztekají a řvou. Dětí závislých na technice přibývá
- Český rozhlas / Malé děti se málo hýbají, proto chodí k zápisu s opožděným vývojem řeči
Uvědomujeme si svou svébytnost a umíme třídit životní hodnoty?
Profesor filosofie Stephen Nathanson stanovil čtyři základní charakteristiky vlastenectví:
- zvláštní náklonnost k vlastní zemi
- pocit osobní identifikace se zemí
- zvláštní zájem o blaho země
- ochota obětovat se pro dobro země
Profesor filosofie nStephen Nathanson stanovil čtyři základní charakteristiky vlastenectví:
zvláštní náklonnost k vlastní zemi
pocit osobní identifikace se zemí
zvláštní zájem o blaho země
ochota obětovat se pro dobro země